پسوند فایل CCP
فایل ایجاد شده توسط CopperCube ، برنامه کاربردی سه بعدی ، بازی ، و برنامه کاربردی ویرایش کننده ی وب سایت و در بردارنده ی یک شی از پیش ساخته است که می تواند در یک صحنه ی سه بعدی وارد شود ، همچنین شامل لینک های فایل های گرافیکی JPG و PNG است که شکل ظاهری اشیاء را ایجاد می کند و به فایل .PREFAB Unity شبیه است.
CopperCube شامل ساختمان پیش ساخته ی CCP است اما شما می توانید این فایل را به صورت شخصی برای خود ایجاد کنید. فایل File → Export → Save current file as CopperCube Prefab... را انتخاب کنید و مکان ذخیره را انتخاب کنید و دکمه ی Save را بزنید.
فایل های از پیش ساخته ی ccp می توانند در بخش "Prefabs" از CopperCube UI یافت شوند. برخی نمونه ها دربردارنده ی من animated clerk," "animated soldier," "pistol hand," "fire," "copper stairs," and "corridor." است.
در سیستم عامل Mac ، فایل های از پیش ساخته ی ccp در برنامه کاربردی CopperCube قرار دارند. در برنامه کاربردی CopperCube در پنجره ی Finder راست کلیک کنید و Show Package Contents → Contents → Resources → bif_prefabs را انتخاب کنید. فایل های ccp در این پوشه در میان دیگر فایل های bmp قرار دارد.
در ویندوز ، فایل های از پیش ساخته ی ccp در دایرکتوری زیر قرار دارند:
C:\Program Files (x86)\Ambiera\CopperCube 4.3\prefabs
فایل CodeCharge Studio Page
فایل XML ایجاد شده توسط CodeCharge Studio ، یک برنامه ی مورد استفاده برای توسعه ی سریع برنامه کاربردی web که شامل طراحی آرایش برای یک جزء از صفحه ی وب (وب پیج) است و می تواند در مقابل دیگر صفحات وب دوباره مورد استفاده قرار گیرد و در اشکال ، گزارش آرایش صفحه ها، و دیگر اجزاء قابل استفاده ی مجدد ، مورد استفاده قرار می گیرد.
فایل های ccp می توانند یک پروژه ی CodeCharge Studio را شامل شوند.
پروفایل تبدیل کننده ی درون برد RIB
فایل داده ی مورد استفاده توسط Itwo ، یک پکیج نرم افزاری مورد استفاده برای سازه های مهندسی و برنامه ریزی ، که در یک پروفایل تبدیل ذخیره می شود که فیلدهای داده ی بین منبع داده ی خروجی و فرمت iTWO XML داخلی را بازنمایی و طرح بندی می کند.
فایل های ccp توسط یک ابزار در پکیج نرم افزار iTWO مورد استفاده قرار می گیرند و RIB Import Converter نامیده می شود که دارای فایلی با نام cconv.exe است.
CG
برنامه CG
فایل نوشته شده به زبان برنامه نویسی CG ، زبان تعریفی از تصویر سه بعدی که توسط NVIDIA توسعه یافته است که شامل کد منبعی است که شکل ، ظاهر و حرکت یک مدل سه بعدی را تعریف می کند و توسط بازی های مختلف و دیگر برنامه ها مورد استفاده قرار می گیرد که از محتوی سه بعدی استفاده می کند.
CG انتخابی برای محتوی سه بعدی طرح زیر بنائی چندگانه است زیرا زبان آن لایه ای از توسعه دهندگان انتزاعی را ایجاد می کند که مجاز به طرح زیر بنائی سیستم عامل های OpenGL, DirectX, Windows, Linux و MAC را بدون استفاده از نمودارهای سطوح-پایین سخت افزار همگذاری زبان است.
نکته: CG در گرفیک های C متوقف می شود زیرا مبتنی بر زبان برنامه ریزی C خاموش است.